Alles over de bezorging
Wij bezorgen in Nederland en daarbuiten. We werken samen met PostNL voor de kleine producten. De grote producten bezorgen we zelf. De beschikbare bezorgmethodes zijn afhankelijk van wat je hebt besteld en je ziet deze vanzelf verschijnen tijdens het bestellen.
Gratis verzending
Bestellingen in de webshop van Zazuhome van minimaal €850,- worden gratis bezorgd in Nederland.
Bij bestellingen van grote artikelen die niet met PostNL verzonden kunnen worden en onder de €850,- rekenen we €50,- bezorgkosten voor bestellingen in Nederland en België. Helaas kunnen we deze artikelen niet op de Waddeneilanden bezorgen. Dit omdat we met eigen vervoer afleveren en de oversteek naar de mooie eilanden te kostbaar is.
In andere landen hangen de verzendkosten af van je bestelling. De verzendkosten zie je vanzelf verschijnen tijdens het bestellen of neem contact op met onze klantenservice.
Als je meerdere artikelen bestelt met verschillende levertijden, dan wordt jouw bestelling pas verstuurd zodra we alle artikelen voor je klaar hebben staan.
Afhankelijk van de grootte en het gewicht van de bestelde artikelen, maken wij gebruik van twee soorten bezorgdiensten:
Bezorging door PostNL-pakketdienst
Kleinere artikelen versturen wij met de pakketdienst van PostNL. Je ontvangt na het bestellen zo snel mogelijk een e-mail met het bericht dat we je bestelling verznden hebben.
Ben je er niet om je bestelling in ontvangst te nemen dan wordt het pakket bij de buren afgeleverd. Zijn deze dan ook niet thuis, dan komt de bezorger de volgende dag nog eens terug. Ben je er dan nog niet, dan levert deze het pakket af op het dichtstbijzijnde postkantoor. Daar kun je het twee weken lang afhalen. Op het niet-thuis-bericht, dat de bezorger bij je achterlaat, lees je waar je je pakket kunt ophalen.
Natuurlijk doen we ons best om bestellingen op tijd te bezorgen, maar soms kan een bezorging door omstandigheden vertraagd zijn.
Tip: tijdens bestellen kun je een alternatief afleveradres opgeven. Zo kun je het pakket bijvoorbeeld op je werk laten bezorgen.
Verzendkosten binnen Nederland (incl. track and trace):
Standaard pakket: € 6,95
Groot pakket: € 13,20 (incl. BTW)
Bezorgtijden
Maandag t/m zaterdag: 9:00 – 18:00 uur.
Zondag: niet mogelijk.
Bezorging van grote en/of zware artikelen
Grotere artikelen (zoals stoelen, banken, kasten) en kwetsbare artikelen kunnen niet met de pakketdienst van PostNL verzonden worden. Onze eigen chauffeurs komen die bestellingen bij je bezorgen. Zodra de bestelling binnen komt bellen of mailen wij voor een bezorgafspraak (meestal 3/4 dagen voor levering). Hierbij wordt ook een verwacht tijdvak voor levering aangegeven zodat je niet de hele dag hoeft te wachten.
De chauffeur is alleen, bij het afleveren van je bestelling. Heb je een groot artikel zoals een flinke kast of bankstel besteld? Dan is het een goed idee om zelf wat extra hulp bij het lossen te regelen.
Voorbereiding
– Wij rekenen op een goede bereikbaarheid van de ruimte waarin bezorgd moet wordt. Zorg er dus voor dat de route vrij is en haal kwetsbare spullen weg.
– Voor zover nodig, denk er ook aan om parket, laminaat of andere vloerbedekking met plastic of karton te beschermen tegen schade die kan ontstaan bij het verschuiven en plaatsen van de producten.
– Voor schade van welke aard dan ook, ontstaan doordat Zazuhome de producten naar binnen brengt en/of plaatst, is Zazuhome nimmer aansprakelijk.
– Let er op dat het gekochte artikel wel door de entree past.
Bezorgafspraak
– Tot 2 dagen voor de geplande bezorgdatum kan je eventueel nog een ander bezorgadres of een andere bezorgdatum afspreken met onze klantenservice.
– Bezorgtijden: maandag t/m vrijdag: 9:00-18:00 uur.
– Zorg dat je op de bezorgdatum aanwezig bent. Ben je er niet, dan worden voor een volgende bezorging opnieuw bezorgkosten in rekening gebracht. Neem voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak contact op met onze klantenservice.
Tot waar wordt bezorgd?
– Onze vervoerders bezorgen tot aan de eerste drempel van het bezorgadres, niet verder en niet naar een etage binnen het pand, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
– Bezorging op een etage wordt alleen gedaan als er een lift aanwezig is. Als deze er niet is, dan bezorgen we alleen op de begane grond.
– Bij een gezamenlijke voordeur én geen bel bij de benodigde deur: bezorging tot over de drempel van de gezamenlijke voordeur.
– Bij campings en vakantieparken wordt bezorgd tot aan de slagboom en niet op het terrein zelf.
– Mochten er problemen zijn bij de bezorging, laat de chauffeur daar dan een aantekening van maken én meldt het probleem binnen 24 uur aan onze klantenservice.
– Indien de producten op jouw verzoek naar binnen worden gebracht, geplaatst en op jouw verzoek uit de verpakking worden gehaald is dit op jouw risico. Wij hoeven niet aan een zodanig verzoek mee te werken.
Verzendkosten Duitsland
Postcodes:
- Isselburg, Emmerich en Kleve = €50,-
- Bocholt = €60,-
- Borken, Ahaus, Gronau (Westfalen), Wesel = €75,-
- Ruhrgebiet: Dortmund, Bottrop, Essen, Duisburg, Bochum, Gelsenkirchen, Oberhausen, Hagen, Hamm, Herne, Mülheim an der Ruhr = €100,-
- Overige postcodes = €150,-
Dropshipping
Wanneer je een bestelling plaatst, klik dan op 'Dropshipping' als verzendmethode in de winkelwagen of op de afrekenpagina.
Deze verzendmethode zie je alleen wanneer je ALLEEN producten in je winkelwagen hebt die geschikt zijn voor dropshipping.
Welke producten dit zijn zie je op de betreffende productpagina's. Voeg je ook andere producten toe, dan zie je deze methode niet.